mandag den 22. juli 2013

Healthy Living - Motivation


Tumblr og Instagram har været mine redninger, under min livstils omlægning. For der findes sindssygt meget inspiration og motivation! Alle overstående billeder er fra forskellige tumblrs. Fnder jeg et billede motiverende gemmer jeg det i en lille mappe, det samme gælder på min Iphone, screenshoot af billed og ind i en mappe der hedder motivation! Kig den igennem når du er ved at falde fra.

En ting der også motiverer mig rigtig meget er at jeg kan se jeg bliver stærkere. At vægten siger det går den rigtige vej og når min kæreste siger at man kan se det! Mit mål var at tabe de overflødige 15 kg, det lyder af meget ja, men det er det fedt jeg skal tabe, så kommer musklerne der skal blive synlige, og det vejer jo til, så stol ikke altid på vægten men kig dig i spejlet! og så igen, det første 3 måneder, ser man ikke selv forandringerne, men det gør folk omkring dig. Selvom jeg ikke kan se hvor mine kilo er forsvundet hen endnu så siger min kæreste at det er tydeligt der er forsvundet noget på mavsen (Så bliver jeg så glad)


Lad jer inspirere af overstående billeder, og kommenter gerne hvad der motiverer jer?



4 kommentarer:

  1. Det der motiverer mig er sund mad.. lyder måske mærkeligt men føler mig skidesund når jeg spiser det rigtige og så har jeg mere lyst til at løbe en tur!

    Super sød og inspirerende blog du har dig! Jeg tænkte på om du havde lyst til at følges? Smid en kommentar på min blog hvis det lyster :))

    Knus Monique
    moniquemaries.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kender alt for godt det med den sunde mad, det er dejligt når man kan mærke at man spiser sundt :)

      Slet
  2. SÅ motiverende. Jeg har også en mappe på computeren hvor jeg gemmer billeder jeg finder inspirerende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er også bare det bedste når man keder sig på en regnsvejrsdag :)

      Slet

Tak fordi du læser min blog, og giver dig tid til at kommentere mit indlæg, det betyder vældig meget for mig