mandag den 29. juli 2013

Healthy Living - Goals


Når man begynder på sin nye livstil, har man ofte et mål med det. Men man taber jo ikke 20 kilo på en uge, eller bliver bom stærk på en måned. derfor er det vigtigt at sætte nogle delmål. Det kan være spis sundt i en hel måned, huske at spise morgen mad hverdag i 14 dage, del målene er meget forskellige fra person til person. Men når du når et af dine delmål, så forkæl dig selv. Køb den taske du ar ønsket dig så længe, eller tag et weekend ophold med kæresten, køb nyt træningstøj. Ovenover ses de ting jeg vil give mig selv når jeg når mine delmål. mit 1. delmål er at komme ned på 70 kg, hvilket jeg regner med at være i slutningen af august. og så skal workoutlog'en med mig til træning. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog, og giver dig tid til at kommentere mit indlæg, det betyder vældig meget for mig