fredag den 28. juni 2013

INSTAGRAM'MIN

Det er gået lang tid siden det sidste insta indlæg, så synes lige i skulle have lov at se hvad jeg har lavet det sidste stykke tid. Og hvis i har lyst til at stalke, hedder jeg @sussierosenkjaer


Jeg har udhulet en ananas fordi den så lækker ud som skål (gør jeg aldrig igen!), været nde og så FCK - BIF, bestilt alt for lækker take-away, haft zebraben, spist lækker frugt, Og selvfølgelig bedt for Boston.


Spist lækker Paradis, Passet min dejlige nevø, fuldt frugtskålen et par gange, Set den dejlige Joey Moe, Spist lækker morgenmad, Og fejret FCK guld med en lækker is.


Fået lækre pakker, spist masser af salat, haft en kat sovende i min håndvask, nydt solen med lækker asti og min mand, bestilt min rejse, og spist lækker running sushi.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog, og giver dig tid til at kommentere mit indlæg, det betyder vældig meget for mig