fredag den 28. juni 2013

Festival inspiration


Der var NorthSide festival i sidste weekend, og Roskilde er jo lige om lidt, derfor tænkte jeg at jeg lige ville komme med et input om hvad jeg ville være iført, hvis jeg skulle til festival. Gummistøvler er jo et must til disse ofte ret våde festivaler, Converse til de forhåbentlig mindre regnfulde dage, Sorte Stramme Jeans er bare et must generelt, Slidte Shorts så man kan få sommerbrune ben, en lækker Dungaree (smækbukser) Jeg ville bare have dem på med en bh under, Crop tops til at vise sin lækre trænede mave (hvis man dog bare var indehaver af det nu), Toppe med bar ryg er bare en essentiel for mig denne sommer. Men jeg skal jo desværre ikke afsted, men mon ikke noget af alt dette også bliver pakket til min interrail tur?
Og så er det vidst nok sidste skoledag for alle jer folkeskole elever idag ikke? 9. klasserne har haft dimission og alle de lækre 3.g'er har fået hue på, og skal på vogntur! Tillykke til jer alle sammen, nyd jeres sommerferie. Pas på med alkoholen (haha) og så håber jeg i kunne bruge dette som lidt inspiration.

Er der nogen af jer der skal til festival i år? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog, og giver dig tid til at kommentere mit indlæg, det betyder vældig meget for mig