mandag den 10. juni 2013

30 Days


Om 30 dage er det min fødselsdag, og hvis alt går som planlagt sidder jeg og nyder god mad på en lækker fransk restaurant i midten a Paris. Lyder det ikke lækkert? Min kæreste og jeg rejser nemlig med et vennepar rundt i Europa i 3 uger. Vi skal til Barlin, Paris, Barcelona, Milano, Budapest, Amsterdam, London og hvis vi kan nå det tage vi også forbi Prag, Rom og Nice. Det bliver så fucking lækkert! Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig. Dette betyder jo også begrænset blogging, men jeg prøver at få stablet nogle indlæg på benene, så der ikke bliver helt stille. Der kommer ihvertfald til at kører hele 2 konkurrencer imens jeg er væk. Men når jeg så kommer tilbage, kan i få en hel masse outfits, oplevelses billeder og måske en lille rejse guide til hver by?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læser min blog, og giver dig tid til at kommentere mit indlæg, det betyder vældig meget for mig